• Cinese
  • Sensore NDIR à Doppiu Canale Metanu (CH4) Rilevatore di Gas Combustibile-SDG11DF33

    A famiglia SDG11DF33 di sensore termopile integratu per NDIR (rilevazione di gas à infrarossi) hè un sensore termopile à doppiu canale chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Un filtru passu à banda stretta infrarossa davanti à u sensore face u dispusitivu sensibile à a concentrazione di gas di destinazione. U canali di riferimentu furnisce una compensazione per tutte e condizioni applicabili.


    Dettaglio di u Produttu

    Tags produttu

    Descrizione generale

    A famiglia SDG11DF33 di sensore termopile integratu per NDIR (rilevazione di gas à infrarossi) hè un sensore termopile à doppiu canale chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Un filtru passu à banda stretta infrarossa davanti à u sensore face u dispusitivu sensibile à a concentrazione di gas di destinazione. U canali di riferimentu furnisce una compensazione per tutte e condizioni applicabili. U SDG11DF33 chì include un novu chip CMOS di termopile compatibile CMOS presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.

    U sensore SDG11DF33 NDIR CH4 rileva a concentrazione di Metanu (CH4) da 0 à 100% basatu nantu à a tecnulugia NDIR chì hè superiore à a tecnulugia di catalisi termica è di cunduttività termica. Hà vantaghji di operazione cunveniente, misurazione precisa, operazione affidabile, uscita simultanea di tensione è portu seriale, è cuncepimentu à doppiu fasci. Risponde à e diverse esigenze di misurazione di campu industriale è di laburatoriu, è hè largamente adupratu in a rilevazione è l'analisi di gas in campi petrolchimici, chimichi, di minera di carbone, medichi è di laburatoriu.
    Hà e caratteristiche di:
    Tecnulugia NDIR cun lunga durata di vita è gamma di misurazione cumpleta
    Cumpensazione interna di a temperatura sana
    Campionamentu di diffusione, prestazione stabile
    Alta precisione
    Dimensione compatta, risposta rapida
    Prevenzione di corrosione
    Installazione faciule è menu manutenzione
    Compatibile cù a surtita di signale di tensione digitale è analogica

    Caratteristiche è Benefici

    Alta reattività, High Signal-Noise ratio

    Dimensione chjuca, alta affidabilità, custodia metallica a 4 pin TO-5

    Dual channel cun canali di riferimentu per a compensazione

    Range di Temperatura Operativa: -40 ℃ à + 125 ℃

    Tensione di offset 1.212V per sensore termopile

    Applicazioni

    Sensazione di gas NDIR

    In qualità di l'aria di a porta

    Serra

    Caratteristiche Elettriche

    1

    Configurazioni Pin & Schemi di Pacchettu

    2

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu