• Cinese
  • Rilevazione di Gas

    U sensore di gas InfraRossu Non Dispersivu (NDIR) hè un tipu di dispositivu di rilevamentu di gas chì si basa nantu à e caratteristiche di diverse molecule di gas di assorbimentu selettivu per spettru vicinu à l'infrarossu, aduprendu a relazione trà a concentrazione di gas è l'intensità di assorbimentu (Legge Lambert-Beer) per identificà i cumpunenti di u gas è cuncintrazioni. Rispuntendu à altri tippi di sensori di gas, cume u tippu elettrochimicu, u tippu di combustione catalitica è u tippu semiconduttore, i sensori di gas à infrarossi non dispersivi (NDIR) anu i vantaghji di una larga applicazione, longa vita di serviziu, alta sensibilità, bona stabilità, economicu, low cost di mantenimentu, analisi in linea è cusì. Hè statu ampiamente adupratu in analisi di gas, prutezzione di l'ambiente, allarme di fuga, sicurezza industriale, salute è medicina, pruduzzione agricula è altri campi.

    1
    2

    I vantaghji di u sensore di gas NDIR:

    1. Anti-avvelenamentu, senza deposizione di carbonu. Quandu u sensore CAT misura certi gasi, hè faciule di depositu u carbonu per via di una combustione insufficiente, chì porta à a diminuzione di a sensibilità à a misura. A sorgente luminosa IR è u sensore sò prutetti da vetru o da un filtru, è ùn sò micca in cuntattu cù u gasu, dunque ùn ci serà micca combustione.

    2. L'ossigenu ùn hè micca necessariu. NDIR hè un sensore otticu è ùn richiede micca ossigenu.

    3. A concentrazione di misurazione pò ghjunghje à 100% v / v. Perchè e caratteristiche di u segnale di u sensore NDIR sò: quandu ùn ci hè micca gasu da misurà, l'intensità di u signale hè a più grande, è più alta hè a concentrazione, più u signale hè più chjucu. Cusì misurà cuncentrazioni elevate hè più faciule ch'è misurà basse concentrazioni.

    4. Eccellente stabilità à longu andà è bassu costu di mantenimentu. A stabilità di u sensore NDIR dipende da a fonte di luce. Finu chì a fonte di luce hè selezionata, è pò esse aduprata 2 anni senza calibrazione

    5. Ampia gamma di temperature. NDIR pò esse adupratu in a gamma di - 40 ℃ à 85 ℃

    3
    4