• Chinese
  • Tecnulugii di u sole: A svolta di i sensori domestici

    In l'era di l'Internet di Tuttu, u sviluppu di a tecnulugia di sensori intelligenti hè assai impurtante, cum'è i cappucci per ottene "sensu di u ventu di u fumu seguitu di u ventu", stufe di gas per ottene "collegamentu di stufa di fume", climatizzatori per ottene "u ventu seguita a ghjente". ", ecc.

    Per esse supportatu da a tecnulugia di sensori.In ogni casu, per via di a cumplessità di u disignu è l'iniziu tardiu di i fabricatori domestici, da u paisaghju cumpetitivu globale attuale, i pruduttori di sensori infrared sò duminati da i Stati Uniti, a Germania è u Giappone.In l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia infrared domestica è a tecnulugia micro-nano,

    Sviluppu, sta situazione hè stata rotta gradualmente.L'imprese di sensori rapprisentate da Shanghai Sunshine Technologies Co., Ltd. (in seguitu chjamate tecnulugii di u sole) anu ottinutu innovazioni tecnologiche domestiche basandosi in tecnulugii è prucessi core maestrati in ligami chjave cum'è u disignu di chip MEMS, a fabricazione, l'imballaggio è a prova, è In sta industria chì una volta era monopolizatu da i marchi straneri, hà apertu rapidamente u mercatu è accelerà a localizazione di sensori di termopila infrared MEMS.

    sunshine technologies-1
    sunshine technologies-2

    Rumpendu i monopoli stranieri, l'influenza di a marca cuntinueghja à cresce

    Sunshine technologies hè stata stabilita in 2016, cuncintrata in a R&D, u disignu è a vendita di sensori di termopila infrared MEMS.Hè un fornitore di sensori infrarossi prufessiunali è soluzioni tecniche è una sucietà leader di sensori infrared MEMS in Cina.

    Cum'è un ramu impurtante di i sensori infrarossi, i sensori di termopila infrared MEMS sò usati in scenarii di sensazione infrared dinamica è statica.Attraversu l'alta integrazione cù i sistemi elettronichi, si adattanu constantemente à i novi terminali di applicazioni emergenti.Hanu una larga gamma di scenarii d'applicazione in l'apparecchi domestici, a sicurità, a medicina è altri campi..

    Dapoi u sviluppu di u primu pruduttu,tecnulugia di u solehà continuamente migliuratu u rendiment di u produttu è ottimisatu e funzioni di u produttu, hà realizatu l'iterazione di sensori di termopila infrarossi da un puntu unicu à a tecnulugia di array, è hà sviluppatu una serie di sistemi di sensori chì si estendenu da i sensori à l'alta integrazione., Coprendu scenarii d'applicazione in parechji campi da a medicina è a salute à a casa intelligente, u cuntrollu industriale è a sicurità.U ghjurnalistu di "Electrical Appliances" hà amparatu chì, attualmente, i prudutti sviluppati da e tecnulugia di u sole includenu principalmente chips di sensori di termopila infrarossi MEMS, sensori di termopila infrarossi MEMS è sistemi di sensori di termopila infrarossi MEMS..Funzioni di u produttu, principii tecnichi è campi d'applicazione. A scena hè mostrata in Table 1.

    Chip sensore di termopila infrarossa MEMS

    U chip di sensore di termopila infrared MEMS di a cumpagnia hè u cumpunente core di u sensore di termopila infrared MEMS di a cumpagnia, cumpresu principalmente chips à un puntu è chip array.

    A struttura di u chip sensore unicu puntu include principalmente una zona calda è una zona fridda.L'area di assorbimentu infrared in a zona calda assorbe a radiazione infrared esterna, u cunvertisce in calore, è provoca cambiamenti di temperatura;l 'area friddu si trova nant'à u sustrato di silicium è hè coherente cù a temperatura di l'ambienti, cusì chì a differenza di temperatura A hè furmata trà l'area calda è l'area fridda, è a diferenza di temperatura hè cunvertita in un output di tensione attraversu l'effettu Seebeck. di u materiale thermoelectric, rializendu cunversione à dui livelli di "light-thermal-electricity".

    U chip di sensore di array dispone a struttura di a termopila di unità in un array, chì pò realizà a rilevazione di a risoluzione spaziale infrarossa, è allarga ancu u scopu di l'applicazione di u sensore di termopila infrarossa MEMS.

    I scenarii di l'applicazione di chip sensori unicu puntu includenu termometri di fronte, termometri di l'orechja, termometri industriali, telefoni cellulari, vestiti intelligenti è case intelligenti.

    I scenarii di l'applicazione di chip di sensori di array includenu casa intelligente, monitoraghju di sicurità è cuntrollu industriale.

     

    Sensore di termopila infrarossi MEMS

    I sensori di termopila infrarossi MEMS di a cumpagnia sò principalmente cumposti da chips è pacchetti di sensori di termopila infrarossi cum'è sockets, tappi, termistori è filtri.

     

    MEMS Small Infrared Thermopile Sensing System

    U sistema di sensori di termopila infrared MEMS di a cumpagnia hè cumpostu di sensori di termopila infrared, schede PCB, connettori è cumpunenti elettronici.

    Attualmente, i sensori di temperatura in u campu di l'apparecchi domestici sò principalmente sensori di temperatura di cuntattu.In cunfrontu cù u sensoru di temperatura di cuntattu, u sensoru di termopila infrarossu di e tecnulugia di u sole hè un sensor di temperatura senza cuntattu, chì hà e caratteristiche di misurazione di temperatura senza cuntattu, risposta rapida è longa distanza.Si adatta à a prutezzione intelligente, bassu di carbonu è ambientale di l'apparecchi tradiziunali di casa.tendenza di sviluppu.

    Hè infurmatu chì i tecnulugii di u sole adopta un design di microstruttura di sensori infrarossi d'alta efficienza, chì pò migliurà assai l'efficienza di cunversione "termo-elettrica" ​​di a microstruttura di termopila, chì hè un ordine di grandezza più altu ch'è quellu di prudutti stranieri simili, è a rata di risposta. righjunghji 210V / W A precisione di a rilevazione di a temperatura ambientale di u produttu hè 15 volte più altu ch'è quella di i prudutti stranieri simili, è a precisione di a misurazione di a temperatura hè di 100±0,2%, è a precisione di misurazione di a temperatura di 0,05 ℃ pò esse ottenuta.À u listessu tempu, u circhiu internu è a microstruttura di termopila quadrata esterna cuncepita indipindente da e tecnulugia di u sole assicura l'affidabilità di a microstruttura d'insulazione termale è riduce u rumore di u pruduttu.U tassu di rilevazione di u produttu righjunghji 2,1 × 108, chì hè assai migliuratu cumparatu cù prudutti stranieri simili.In quantu à a cumpatibilità, i tecnulugii di u sole anu applicatu creativamente a tecnulugia CMOS à a produzzione di prudutti di termopila infrared MEMS.Per risolve i prublemi tecnichi di a pruduzzione fina di strutture d'insulazione termale è u disignu di strutture sensibili infrared compatible CMOSMEMS, hè una tecnulugia termoelettrica infrared MEMS.I prudutti di stack furnisce un rendimentu megliu.À u listessu tempu, u sistema di produzzione à grande scala di a fabbrica CMOS pò migliurà assai l'efficienza di a produzzione di produttu mentre riduce i costi di u produttu.

    Basatu nantu à questu, i tecnulugii di u sole hà pigliatu in contu u rendiment è u costu mentre migliurà l'integrazione di u produttu, è ponu adattà continuamente à i novi terminali di applicazioni emergenti.Hà ampie appiicazioni in i campi di a medicina è di a salute, a surviglianza di sicurezza, a casa intelligente, l'elettronica di cunsumu, u cuntrollu industriale, etc. Prospettivi, hà intrutu in u sistema di a catena di supply chain di i principali pruduttori in Yuyue Medical, Lepu Medical, Yunmi è altre industrii. , rompendu u monopoliu di u mercatu à longu andà di i pruduttori stranieri.E cum'è a dumanda per l'applicazioni downstream cuntinueghja à esse forte, a cumpagnia hà pigliatu l'oppurtunità di sustituzione domestica è hà apertu rapidamente u mercatu.

    Cù anni di accumulazione tecnica è accumulazione di sperienza, a linea di prudutti di Yeying cuntinueghja à espansione, e zone di applicazione downstream cuntinueghjanu à espansione, è a quota di mercatu di e tecnulugia di u sole è l'influenza di a marca cuntinueghjanu à aumentà.

    Facilità l'aghjurnamentu intelligente di l'apparecchi domestici è espansione ulteriormente a scala di l'applicazione in u campu di l'apparecchi domestici

    Attualmente, i prudutti sviluppati da i tecnulugii di u sole sò stati appiicati à una varietà di apparecchi per a casa, è hà stabilitu una relazione di cooperazione cù e marche d'apparecchi domestici di prima linea Zhongduo.Cù l'aghjurnamentu intelligente di l'apparecchi di casa tradiziunali, adopra l'assorbimentu intelligente di l'oliu di e tecnulugie di u sole di u sensoru infrarossu termopila.I prudutti di Hood sò ancu in u mercatu, è più apparecchi intelligenti per a casa dotati di sensori infrarossi termopilati di a cumpagnia seranu ancu dispunibili prestu.

    Per mezu di i prudutti di sensori infrarossi senza cuntattu di e tecnulugia di u sole, a cappa di gamma pò realizà un interruttore AI infrared, monitorizà u cambiamentu di temperatura di a stufa attraversu a misurazione di a temperatura di l'aria, è ottene u cuntrollu di l'interruttore senza cuntattu è u cuntrollu di a velocità di u ventu;cuntrullà automaticamente u travagliu di a spogliarellista, Realize l'effettu di "collegamentu di stufa di fumu" è impedisce "brucia secca".

    I forni di micru tradiziunali stimanu u tempu per riscalda l'alimentu, è ùn ponu micca ghjudicà è cuntrullà accuratamente a putenza di u focu è u tempu necessariu per l'alimentu.U sensoru infrarossu senza cuntattu di e tecnulugia di u sole pò realizà a misurazione di a temperatura senza cuntattu, chì ponu risolve in modu efficace u prublema di misurazione di a temperatura di a cucina di l'alimentu, a precisione di u cuntrollu di a temperatura hè più precisa, è l'effettu di a cucina di u fornu à micru pò esse migliuratu.

    Inoltre, l'apparecchi di cucina, cum'è i bollitori elettrichi è i coci di risu, generalmente necessitanu un monitoraghju in tempu reale di a temperatura di u corpu di a pignatta.In cunfrontu cù u modu tradiziunale di misurazione di a temperatura di u cuntattu dopu l'apertura di a faccia, u pruduttu di e tecnulugia di u sole pò fà a misurazione di a temperatura infrared senza cuntattu di a temperatura di u corpu di u vasu da una longa distanza.

    In seguitu, i tecnulugii di u sole cuntinueghjanu à espansione a gamma di applicazioni di i so prudutti in u campu di l'apparecchi domestici.Sicondu a persona incaricata di e tecnulugia di u sole, in a tappa dopu, i prudutti di i sensori infrarossi termopilati di e tecnulugia di u sole seranu più aghjurnati in quantu à a precisione di a misurazione di a temperatura, a distanza di misurazione di a temperatura è l'array di l'area di misurazione di a temperatura.L'apparecchi di cucina sò più estesi à l'apparecchi di casa cum'è frigoriferi, lavatrici è climatizzatori.Da una banda, a tecnulugia intelligente di sensori prumove u sviluppu intelligente di l'apparecchi di casa tradiziunali.Per d 'altra banda, a misurazione precisa di a temperatura hè aduprata per migliurà l'efficienza di cuntrollu elettricu di l'apparecchi di casa è riduce u cunsumu d'energia di l'apparecchi di casa.Low-carbon è ecologicu.

    sunshine technologies-3
    tecnulugii sunshine-4

    Tempu di posta: 06-Jan-2022