• Chinese
  • Xiamen Yeying costruisce un sensore di termopila infrarosso ultra-piccolo per aiutare i telefoni cellulari a realizzare una funzione di misurazione di temperatura

    Dapoi u scoppiu di l'epidemie à u principiu di u 2020, l'equipaggiu di monitoraghju di a temperatura di u corpu à infrarossi senza cuntattu hè statu utilizatu cum'è un metudu di screening preliminariu per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.A dumanda di u mercatu hè cresciuta in un cortu periudu di tempu, cunducendu a dumanda di u mercatu per i cumpunenti chjave di i sensori di termopila infrarossi per cresce simultaneamente, è ancu l'offerta hè in corta.

    À quellu tempu, Xiamen Yeying hà superatu parechje difficultà è hà furnitu quasi 3 milioni di sensori per i fabricatori d'equipaggiu di misurazione di a temperatura senza cuntattu in 13 pruvince è cità in tuttu u paese, evitendu a situazione passiva di nisun "core" dispunibule per i fabricatori downstream, è aiutendu à prevene. è cuntrullà l'epidemie.Pruduzzione.

    Cume a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie entra in a tappa di nurmalizazione, a dumanda di u mercatu per a misurazione di a temperatura hè penetrata in u nostru viaghju di ogni ghjornu.Ci hè una dumanda crescente per un equipamentu di misurazione di a temperatura chjuca, portatile, precisa, veloce è di pocu costu.

    Cum'è un principale fabricatore domesticu di sensori di termopila infrarossi MEMS, Xiamen Yeying hà ancu realizatu innovazioni tecnologiche in risposta à e diverse esigenze di l'applicazioni di u mercatu, è si stende gradualmente da i prudutti di pistole di misurazione di a temperatura in u mercatu medico à i telefoni cellulari, l'apparecchi di cucina, i picculi apparecchi, intelligenti. terminals è mercati Non-medica cum'è i prudutti wearable.

    Disegnu innovativu per creà vantaghji di u produttu

    I dispositi portabili cum'è i telefunini mobili è l'orologi intelligenti sò unu di i principali spazii di produttu di rivoluzione di Xiamen Yeying.Integrendu sensori di misurazione di a temperatura infrared in i telefuni mobili, smart watches è altri prudutti, i prudutti sopra ponu esse equipati di funzioni di misurazione di temperatura è arricchisce ancu i telefunini mobili è smart watches.Scenari d'applicazione di orologi è altri prudutti.

    Vale a pena nutà chì, perchè i prudutti di l'elettronica di u cunsumu cum'è i telefunini mobili è l'orologi intelligenti anu esigenze estremamente elevate in quantu à a dimensione di i cumpunenti, u cunsumu di energia è l'interfacce di l'applicazione, e dimensioni di i cumpunenti devenu esse ligere è sottili, facili da integrà è facili da aduprà prima di pudè. esse aduttatu.

    Basatu nantu à a tecnulugia CMOS-MEMS, a squadra di u prughjettu di Xiamen Yeying hà cuncepitu è ​​​​sviluppatu un sensoru di termopila infrared di sustrato.In cunfrontu cù u sensoru infrarossu termopilatu imballatu in una cunchiglia di metallo TO, a so dimensione hè assai ridutta.À u listessu tempu, a cumpagnia hà cambiatu u sensoru di saldatura plug-in à un metru automaticu.Hè più adattatu per i bisogni di u sistema elettronicu intelligente per i cumpunenti elettronichi di luce è sottili.

    Yeying-1

    Sicondu i rapporti, u mudellu attuale di u produttu di Xiamen Yeying per i telefuni mobili è i dispositi portabili hè STP10DB51G2.Stu pruduttu hè un sensoru di temperatura infrared digitale chì hà i vantaghji di senza cuntattu, di dimensione chjuca, di prezzu bassu è di una forte stabilità, mentre minimizzanu i requisiti di u circuitu perifericu è i requisiti di calibrazione di u sensoru di termopille infrared.

    Basatu nantu à a tecnulugia di thermopile infrared è a tecnulugia di a catena di signali analogica (AFE) ultra low noise, STP10DB51G2 integra l'output analogicu ASICAFE, è a precisione di risoluzione di a misurazione di a temperatura pò ghjunghje à 0,01 ° C, chì hè cunvene per l'applicazioni d'integrazione di u sistema elettronicu;sensore di temperatura digitale integratu per a compensazione di a temperatura ambientale, senza bisognu di calibrazione di a temperatura ambiente;Pacchettu LGA, taglia chjuca, alta affidabilità, cumplettamente cumpatibile cù i prucessi di pruduzzione è assemblea di l'elettronica di u cunsumu;Tempu di misurazione di a temperatura corta, <100 ms, misurazione non induttiva di a temperatura di u corpu core.

    Xiamen Yeying furnisce un supportu di l'algoritmu di misurazione di a temperatura infrared simultanea nantu à a basa di sensori, è furnisce servizii Turnkey attraversu u metudu di supportu "software + hardware", chì pò accelerà assai u sviluppu di integrazione di i clienti.

    Cooperate cù parechji pruduttori domestici di telefoni cellulari famosi

    In fatti, a gestione di a salute hè diventata una dumanda rigida di l'elettronica di u cunsumu.A funzione di rilevazione di a temperatura di u corpu à infrarossi integrata di i telefoni cellulari pò realizà a rilevazione di a salute di u corpu in diversi scenarii, cum'è a rilevazione di l'autosalute di ogni ghjornu, a rilevazione di perdita di corpu in scene di sport, è u monitoraghju cuntinuu di a temperatura di u corpu.Prevede e malatie croniche in anticipu è cusì.

    In più di a rilevazione di a temperatura di u corpu, a misurazione di a temperatura infrared senza cuntattu pò ancu arricchisce i scenarii di l'applicazione di i telefoni mobili, visualizà a percepzione di a temperatura, è detectà a temperatura di l'uggetti circundanti in ogni mumentu, cum'è a rilevazione di a temperatura di e bevande, a rilevazione di a temperatura di l'alimentu, è fonti di calore anormali.Detezzione.

    Perchè u metudu di misurazione di a temperatura sopra citatu hè un tipu senza cuntattu, u prucessu di misurazione hè simplice è veloce.Attualmente, ci sò digià un pocu di l'elettronica di u cunsumu cum'è i telefuni mobili è i dispositi purtati nantu à u mercatu chì ponu realizà a funzione di misurazione di a temperatura senza cuntattu, vale à dì, aghjunghje un sensoru infrared à u modulu di a camera posteriore per misurà a temperatura ricevendu radiazione infrared. , è poi realizà a funzione di misurazione di a temperatura.

    Siccomu l'epidemie cuntinueghja à sparghje, u monitoraghju di a temperatura di u corpu diventa gradualmente normale, è i sensori infrarossi sò previsti per diventà a cunfigurazione standard di i telefoni intelligenti è di i dispositi purtati.

    Hè capitu chì in u ghjugnu 2020, Honor hà liberatu u primu telefuninu 5G di misurazione di a temperatura infrared in u mondu, integrendu u modulu di misurazione di a temperatura infrared in u modulu di ricunniscenza facciale di monitoraghju di sicurezza, etc., per ottene un altu gradu di integrazione di funzioni, sottu à u dirigenza innovativa di cumpagnii benchmark di l'industria , I pruduttori di telefuni mobile in l'industria anu sviluppatu mudelli cù funzione di misurazione di temperatura integrata, è Xiamen Yeying hè stata ancu in prima linea di u mercatu.

    Attualmente, u sensoru STP10DB51G2 di Xiamen Yeying hà cooperatu cù una quantità di famosi fabricatori di telefunini domestici.Un fabricatore di telefuninu hà ghjuntu à a produzzione di massa, è dui fabricatori di telefuninu anu cumpletu a verificazione di prototipu.U seguitu continuerà à cooperà cù altri fabricatori è serà ufficialmente lanciatu prestu.Telefoni intelligenti, terminali intelligenti portatili, dispositi purtati è altri prudutti cù funzione di misurazione di a temperatura infrared.

    Yeying-2
    Yeying-3

    Cum'è u cumpunente core di l'equipaggiu di surviglianza di a temperatura di u corpu senza cuntattu, u sensoru di termopila infrared di Xiamen Yeying hè statu largamente utilizatu in u campu di a misurazione di a temperatura medica.

    Per cuntinuà à cunsulidà i so vantaghji in u campu di a misurazione di a temperatura medica, Xiamen Yeying hà da cuntinuà à migliurà a precisione di a misurazione di a temperatura infrarossa, è pò ottene una megliu precisione di rilevazione di a temperatura di u corpu in diversi scenari d'applicazione cumplessi, in modu di ottene a temperatura infrared. misurazione à u livellu di l'uspidale.A popularità di a prova di a temperatura di u corpu.Attualmente, a cumpagnia hà lanciatu un sensoru di temperatura infrared chì hè resistente à l'interferenza elettromagnetica è u scossa termale in risposta à i novi requisiti di i reguli di sicurezza medica è a resistenza à u scossa termica in scenarii d'applicazione.

    À u listessu tempu, Yeying integra attivamente a funzione di misurazione di a temperatura infrared cù a vita di ogni ghjornu, è rializeghja una vita intelligente è bella attraversu a percepzione di sensori infrared.Attualmente, Yeying hà pigliatu l'iniziu di ottene innovazioni in l'applicazione di sensori infrarossi in l'apparecchi di casa, i telefoni cellulari, l'elettronica di cunsumu è altri prudutti, è i prudutti cunnessi sò cuminciati à esse applicati in lotti.

    A basa di a so tecnulugia CMOS-MEMS indipendente, a squadra di R&D di Yeying hà ottenutu una copertura completa di a catena tecnologica da a tecnulugia di materiale, u disignu di chip, l'imballaggio di sensori è l'applicazioni di sensori.In u seguitu, Yeying hà ancu aghjurnà u sensoru di temperatura infrared à digitale, miniaturizazione è sistematizazione, è furnisce à i clienti suluzione Turnkey per creà un "core cinese" cù a temperatura.

    Yeying-4

    Tempu di posta: 06-Jan-2022