• Cinese
  • U Principiu di travagliu di u Sensore Infrarossu Termopile - Effettu Termoelettricu

    U Principiu di travagliu di u Sensore Infrarossu Termopile - Effettu Termoelettricu

    Effettu Termoelettricu (Effettu Seebeck)

    Se dui materiali o oggetti diversi A è B chì anu u listessu materiale mentre anu una funzione di travagliu diversa, quandu sò cunnessi à a fine calda (Area di Ghjunzione Calda), aperta à a fine fredda (Zona di Giunzione Fredda), è u gradiente di temperatura trà u caldu fine è fine fredda hè ΔTHC, dunque à a fine fredda ci serà una forza termoelettromotiva Vfora.

    yysensor- sensor structure

    Quandu a radiazione infrarossa esterna irradia a zona di assorbimentu di u rilevatore, a zona di assorbimentu assorbe a radiazione infrarossa è a cunverte in energia termica. Un gradiente di temperatura serà generatu in a zona di junction calda è in a zona di junction fredda. Attraversu l'effettu Seebeck di materiale termocoppia, u gradiente di temperatura pò esse convertitu in uscita di segnale di tensione.

    22
    33

    Effettu Termoelettricu (Effettu Seebeck)

    Filtru (a caratteristica di u filtru IR hè opzionale): selezziunate a banda infrarossa, evite altre lunghezza d'onda di luce per influenzà u sensore

    Cap: a struttura meccanica di sustegnu di u filtru IR

    Chip TPS: per sente u signale infrarossu chì passa per u filtru IR

    Intestazione: a struttura meccanica di sustegnu di u chip

    Chist Thermistor (Opzionale): monitorà a temperatura di a zona di junction fredda di u chip TPS

    Chip di circuitu di trasfurmazione ASIC (opzionale, uscita di segnale di condizionamentu): condizionamentu di u segnale di uscita analogica di u chip TPS

    44

    Si pò vede chì u principiu di travagliu di u chip di sensore termopile hè a cunversione duie volte fisica di "luce-termica-elettricità". Ogni ughjettu sopra à u cero assolutu (cumpresu u corpu umanu) emette raggi infrarossi, se selezziunate a lunghezza d'onda adatta attraversu u filtru infrarosu (finestra di banda 5-14μm), quandu u materiale sensibile à l'infrarossu di u chip assorbe u calore infrarossu è trasforma a luce in calore , Risultendu in l'aumentu di a temperatura di a regione di assorbimentu, a differenza di temperatura trà a zona di assorbimentu è a zona di junction fredda hè convertita in una uscita di tensione attraversu centinaia di insiemi di cunnessioni in serie di micro termocoppie, è u segnale infrarosu hè rilevatu dopu a uscita di tensione hè generatu.

    1

    Videndu da a struttura, u sensore infrarossu termopile di Sunshine Technologies hè differente da i prudutti urdinarii, a so struttura hè "scava". Ci hè una difficultà tecnica chjave per sta struttura, vale à dì, cumu pone un stratu di film di sospensione spessore di 1μm nantu à una zona di solu 1 mm2, è assicuratevi chì u filmu possa abbastanza tassi di cunversione per cunvertisce a luce infrarossa in uscita di segnale elettricu, in modu da soddisfà i requisiti di forza di u segnale di u sensore. Hè propiu perchè Sunshine Technologies hà cunquistatu è ammaestratu sta tecnulugia di core chì pò rompe u monopoliu à longu andà di i prudutti stranieri d'un colpu.


    Tempu di posta: Dic-01-2020