• Chinese
  • U novu sensoru infrarossu di Sunshine aiuta a scienza è a tecnulugia per prevene l'epidemie - difende a casa "Shanghai"

    Regolamenti nantu à Sentry elettronicu (Shanghai)

    U guvernu hà fattu disposizioni obbligatorie nantu à l'applicazione di "sentinelle elettroniche" in COVID-19 per ordine amministrativu, cum'è seguita:

    ● u 1 d'aprile, l'uffiziu di u gruppu principale per a prevenzione è u cuntrollu di COVID-19 in Shanghai hà publicatu a nutizia

    Avvisu nantu à l'implementazione di "scanning di codice" è altre misure per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in a cità:

    L'Uffiziu di u Gruppu Leader Municipale per a prevenzione è u cuntrollu di u COVID-19 hà publicatu un missaghju: per rinfurzà ulteriormente l'alerta è u monitoraghju di l'epidemie, è migliurà l'accuratezza è l'efficacità di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, hà decisu di implementà u misure d'accessu di scansione di codice di "codice di u situ" è "macchina di verificazione di a salute" (cunnisciutu ancu com'è "sentinella digitale") in a cità da u 5 d'aprile di u 2022.

    1. "Code scanning access" hè applicabile à a verificazione di l'accessu di parechji lochi chjave in a cità.I posti chjave includenu principarmenti scole, spazii residenziali, istituzioni governamentali, centri di serviziu di u guvernu, cumplessi cummirciali, mercati agriculi, centri commerciali, supermercati, cinema è teatri, lochi publichi (cumprese biblioteche pubbliche, musei, gallerie d'arte, sale d'esposizione, centri culturali, etc.). centri di attività culturali di a cumunità, centri di serviziu di cunsulenza turistica, centri di registrazione di matrimoniu, lochi funerali, etc.), bar è ristoranti, alberghi, fitness è divertimentu, attrazioni turistiche Parchi (cumpresi zoo è Giardini Botanici), lochi d'attività religiosa, attività di serviziu Internet lochi, lochi di divertimentu (cumpresi sale di canti è di ballu, sale di scacchi è carte, sale di mahjong, uccisione di script, fuga di stanza secreta, sale di divertimentu di ghjocu, etc.), lochi di serviziu (cumprese massaggi di bagnu, saloni di bellezza, etc.), istituzioni mediche , istituzioni di furmazione, sbocchi di terminal express, fabbriche è imprese, stazioni d'autobus à longa distanza, aeroporti, terminal di passageri (cumpresitraghetti), ecc.

    2. I gestori o l'operatori di i lochi chjave anu postu "codice di locu" o mette "sentinelle digitale" in pusizioni attrattivi à l'entrata è l'uscita.U "codice di u situ" di l'unità hè applicatu in ligna nantu à u situ web "all China Netcom" è l'offerta "inseme cù" terminal mobile, è u persunale sò disposti à guidà è urge à u persunale chì entra in u situ per scansà u codice, cusì cum'è per assicurà chì u codice hè scanned è verificatu ogni volta, è nimu hè mancatu.Per i gruppi spiciali, cum'è l'anziani è i zitelli senza telefuni intelligenti, e misure di registrazione di l'infurmazioni manuali saranu mantenute.

    3.When entra in i lochi chjave, i citadini deve scansà u "codice di u locu" publicatu in i lochi chjave attraversu u terminal mobile "seguite l'offerta" (APP, applet) è a funzione "scan" di wechat è Alipay;Pò esse verificatu ancu scannendu u "codice di l'applicazione" o leghjendu a carta d'identità attraversu a "sentinella digitale" dispiegata in i lochi chjave.

    4.L'amministratori o l'operatori di i lochi chjave verificanu currettamente l'infurmazione di "accessu à scansione di codice" di u persunale chì entra in i lochi in cunfurmità cù i requisiti di gestione di prevenzione è cuntrollu, ricusanu u persunale di entre si trovanu chì ùn anu micca scuntrà a prevenzione è a prevenzione. i bisogni di gestione di cuntrollu, è raportanu à u dipartimentu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie lucale à a prima volta.U dipartimentu di prevenzione è cuntrollu principia immediatamente e misure di cuntrollu in cunfurmità cù i requisiti di gestione di prevenzione è cuntrollu.

    Se i gestori o l'operatori di i lochi chjave è i citadini chì entranu in u situ ricusanu di implementà i requisiti di "accessu à scansione di codice" e misure di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie, chì risultanu in a diffusione di l'epidemie o u risicu di trasmissione, seranu investigati per legali. rispunsabilità secondu a lege.

    Per rinfurzà ulteriormente l'avvisu è u monitoraghju precoce inseme è migliurà l'accuratezza è l'efficacità di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, l'Uffiziu Municipale di u Gruppu Leader per a prevenzione è u cuntrollu di COVID-19 hà publicatu un missaghju, decide di implementà e misure di scansione di codice è passaghju. di "codice di locu" è "macchina di verificazione di codice di salute" (cunnisciutu ancu com'è "sentinella digitale") in a cità da u 5 d'aprile di u 2022.

    decide di

    Cum'è u cumpunente core di i prudutti di sentinelle elettroniche, u sensoru di temperatura di a termopila infrared di Yeying microelectronics hè largamente utilizatu per furnisce assistenza per a prevenzione di l'epidemie scientifica è tecnologica in Shanghai è difende a casa "Shanghai".

    Cum'è u coreomponent

    Tempu di Post: 16-May-2022