• Chinese
  • Appassionati Olimpiadi invernali, guardia calda di Sunshine Technologies!

    U 31 di lugliu di u 2015, u tempu di Pechino, in a sessione di votu di a 128a sessione plenaria di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale, Pechino, Cina hè statu elettu ufficialmente cum'è a cità ospitante di i Ghjochi Olimpichi Invernali 2022.L'ospitu di successu di i Ghjochi Olimpichi di Pechino ùn solu aghjunghjenu lustro à a storia di u muvimentu olimpicu, ma hà ancu dimustratu à u mondu una viva maghjina naziunale.

    Di fronte à l'influenza glubale di COVID-19 è a diffusione di e varietà varianti di u mondu, a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè sempre una sfida maiò per i Ghjochi Olimpichi Invernali.

    xdgs (2)

    U 23 di ghjennaghju di u 2022, cù l'entrata di u primu batch di "paesani" di u Villaghju Olimpicu di l'Inverno, i lochi, e facilità è l'istituzioni di supportu di i Ghjochi Olimpichi d'Invernu di Pechino sò ufficialmente entrati in u statu di u tempu di i Ghjochi Olimpichi Invernali è implementatu u "grande chjusu". gestione "-loop".In l'area di cumpetizione Zhangjiakou Chongli, tuttu hè prontu nantu à u campu di neve.U modulu di misurazione di a temperatura di fusione di matrice infrarossa YY-M32A, u cumpunente core di Shanghai Sunshine Technologies Co., Ltd. hè appiicatu à a macchina di misurazione di temperatura di l'imaghjini termali integrata è à l'equipaggiu terminale di verificazione di certificatu umanu per assicurà u monitoraghju di a temperatura di u persunale chì passa in l'area di cumpetizione è aiutanu à scorta a prevenzione di l'epidemie.

    xdgs (5)
    xdgs (11)

    U modulu di sensore di matrice di temperatura infrared YY-M32A hè basatu annantu à l'applicazione di l'immagine termale è a misurazione di a temperatura di u sensore infrared 32 griglia.U modulu di misurazione di a temperatura infrared hà e caratteristiche di senza cuntattu, distanza regulabile è currispundenza rapida.U modulu hè custituitu da un modulu d'imaghjini termali infrared 32A è un fondo di monitoraghju di l'ospite "YY-S GUARD".U modulu pò travaglià indipindente per compie l'imaghjini termale di u campu è u monitoraghju di a temperatura, è pò esse separatu da l'interfaccia di u sistema integratu.Si pò dì chì hè u capimachja in a seria di picculi prudutti di l'immagini termali infrared.

    xdgs (7)
    xdgs (8)

    U modulu di l'immagine termale hè u cumpunente core di u kit.Cumunicà cù u mondu esternu attraversu FPC-15 o 2.0-10 doppia fila plug-in interfaccia omu-macchina, cù output diversificatu è alta risposta.

    xdgs (1)
    xdgs (3)

    I prudutti di sensori di misurazione di temperatura infrared sviluppati indipindentamente da Sunshine sò stati premiati "China core" da u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione per dui anni consecutivi;Hè statu attribuitu u tìtulu di "u terzu batch of specialized and special new little giants à u livellu naziunale" da u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione;Vincìu a "cumpagnia di punta di l'annu" in u Billboard IC di a Cina.

    Attualmente, i sensori di temperatura in u campu di l'apparecchi domestici sò principalmente sensori di temperatura di cuntattu.In cunfrontu cù u sensoru di temperatura di cuntattu, u sensoru termale infrarossu di Sunshine hè un sensoru di temperatura senza cuntattu, chì hà e caratteristiche di senza cuntattu, risposta rapida è misurazione di a temperatura di longa distanza, è risponde à a tendenza di sviluppu di intelligente, low- carbone è prutezzione di l'ambiente di l'apparecchi tradiziunali di a casa.

    U Sunshine adopta un design efficiente di microstruttura di sensori infrarossi, chì pò migliurà assai l'efficienza di cunversione di "electricità di calore di luce" di a microstruttura di termopila.L'efficienza di cunversione hè un ordine di grandezza più altu ch'è quellu di prudutti stranieri simili, è a rata di risposta righjunghji 210v / W;A precisione di rilevazione di a temperatura ambientale di u pruduttu hè più di 15 volte più altu ch'è di i prudutti stranieri simili.A precisione di misurazione di a temperatura di 0,05 ℃ pò esse ottenuta quandu a precisione di misurazione di a temperatura hè 100 ± 0,2%.À u listessu tempu, u cerculu internu è a microstruttura di termopila quadrata esterna cuncepita indipindentamente da Sunshine assicura l'affidabilità di a microstruttura d'insulazione termale, riduce u rumore di u produttu, è a rata di rilevazione di u pruduttu righjunghji 2,1 × 108, significativamente più altu di i prudutti stranieri simili. .

    xdgs (6)
    xdgs (4)

    U Sunshine hà migliuratu continuamente u rendiment di u produttu è ottimisatu e funzioni di u produttu, hà realizatu l'iterazione di sensori di termopila infrarossi da un puntu unicu à a tecnulugia di array, è hà sviluppatu una seria di prudutti di sistemi di sensori chì si estendenu da u sensoru à l'alta integrazione, chì ponu adattà continuamente à i terminali di applicazioni emergenti. in a medicina è a salute, l'apparecchi domestici, a casa intelligente, l'elettronica di cunsumu, u cuntrollu industriale A cumunicazione ottica è a tecnulugia di cura di a pelle anu una larga prospettiva d'applicazione.

    U monitoraghju di a temperatura dinamica cuntinuu invece di a misurazione di un puntu unicu hè a tendenza di sviluppu

    "U monitoraghju cuntinuu è dinamicu di a temperatura di u corpu hè una nova comprensione di a salute".Dopu à a Cunvenzione di Minamata nantu à u mercuriu, hè indicatu chì a pruduzzione, l'impurtazione è l'esportazione di una serie di prudutti chì cuntenenu mercuriu seranu pruibitu da 2020. U monitoraghju cuntinuu è dinamicu di a temperatura di u corpu hè a tendenza di sviluppu in u futuru.A basa di a medicina mobile, i dispositi portabili, i big data è a medicina di precisione ponu prutege in modu più efficace a salute umana.

    U monitoraghju di u cambiamentu di a temperatura di u corpu pò aiutà à indicà e diverse cundizioni di u corpu, cum'è u cunsumu di l'eserciziu, a frebba, u ciclu menstruali, a funzione di u cori, ecc. u sensoru infrared quasi digitale di a microelettronica Yeying hè stata appiicata à i dispositi di cumunicazione wearable è mobile.U sensoru di temperatura monitorizza continuamente u cambiamentu di a temperatura di a pelle tuttu u ghjornu, è a velocità di prova hè rapida A misurazione precisa di a temperatura è altre caratteristiche sò diventate un assistente putente per a gestione di a salute di e persone.

    xdgs (9)
    xdgs (10)

    Grazie à parechje esperienze di successu in a misurazione di a temperatura, l'escorta di l'Olimpiadi Invernali hà ancu cuntribuitu a forza "core" di a Cina à a prevenzione epidemica è a guaranzia di misurazione di a temperatura di l'avvenimentu.

    L'apertura di l'Olimpiadi d'inguernu coincide cù l'annu novu tradiziunale cinese, è l'iniziu di primavera in i termini solari 24 aghjunghjenu u temperamentu cinese à l'avvenimentu mundiale, è u "core" cinese crea ancu una sicurità più calda per questa reunione appassiunata.Aspittemu l'avvene di l'Olimpiadi invernali è rispettemu i nostri impegni.


    Tempu di post: 29-Jan-2022