• Chinese
  • Leading Group of Caohejing Technology Development Zone in Xuhui District Visits Shanghai Sunshine Technologies Co., Ltd.

    À 10:30 am u 9 di settembre di u 2022, una squadra di dirigenza di sette membri guidata da Fang Yiner è Xue Ke hà fattu una visita attenta à Sunshine Technologies.Yu Junwei, u direttore finanziariu, hà spressu un cordiale accoltu in nome di tutti l'impiegati di Shanghai Sunshine Technologies Co., Ltd.

    U direttore Yu hà dettu è spiegà a situazione attuale di l'affari di a cumpagnia, a direzzione di u sviluppu è a pianificazione futura à i dirigenti.I capi di Caohejing Fang Yiner parlavanu assai di Sunshine.U Diputatu Direttore Xue Ke di Caohejing hà ancu introduttu servizii pulitichi è altri aspetti, è spiegò in dettagliu e pulitiche pertinenti è i servizii di supportu di l'impresa chì ponu esse furniti per u funziunamentu di l'imprese lucali, furnisce una piattaforma di supportu per u sviluppu sussegwente di Sunshine.

    U direttore Yu hà introduttu i prudutti di a cumpagnia, a cultura corporativa, etc. à u gruppu principale di Caohejing, è a missione, a visione è i valori di Sunshine cum'è una impresa chjave di cuncepimentu di circuiti integrati incuraghjita da u statu.

    tu (1)

    tu (2)Introduzione à a storia di u sviluppu di l'impresa è a visita di a sala di mostra

    L'ingegnere Zhang di u Centru Tecnicu hà introduttu l'usu di diversi equipaghji in u laboratoriu à u gruppu di punta.

    tu (3)Visita à u laboratoriu è qualchi struzzioni di l'equipaggiu

    Infine, u sole hà spressu un ringraziu sinceru per a visita di u gruppu di guida di Caohejing.


    Tempu di post: 22-Sep-2022