• Cinese
  • Investitori Eye Start-Ups In Settore di Salute - Sunshine Technologies

    Investitori Eye Start-Ups In Settore di Salute - Sunshine Technologies

    00

    A Stazione Glubale di l'Imprisariatu Globale (Gew) di a Cina di u 2020 (U 14) Si hè tenuta da u 13 à u 18 di nuvembre di u 2020. Tenuta in 170 Paesi, Gew hè unu di l'avvenimenti più influenti in u campu di l'imprenditorialità globale. In u 2020, Gew-China Riunirà Grandi Imprese, Istituzioni di Serviziu Start-Up, Investitori E Imprenditori Per Crea 50 + Attività In 6 Ghjorni, Riunite 1000 + Investitori in Shanghai, Unitevi cù 100 + Intrapriżi Leading di l'Industria, Attiranu 1000 + Intraprenditori, È Creà cunghjuntamente una Piattaforma di Finanzamentu Offline è Docking di Mercatu Fucalizendu nantu à l'industrie.

    11

    A causa di l'impattu di l'epidemica, i novi Start-Ups in l'industria sanitaria anu attiratu l'attenzione di l'investitori. U duttore Xu Dehui, fundatore di Sunshine Technologies, hà dettu in una intervista di dialogu, a dumanda di sensori à infrarossi termopile è di moduli di sensori hè aumentata bruscamente per via di l'epidemia. A Dumanda Media Mensile Avà hè Equivalente à Quella di i Sei Mesi Passati. Mentre Garantemu Completamente A Richiesta di u Mercatu, Semu Rializati Costantemente Innovazione in R & D. In Agostu, Avemu Ricevutu Supporti Da u Ministeru di a Scienza è di a Tecnulugia per Migliurà Ulteriormente a Precisione di i Sensori in Condizioni Meteorologiche Estreme. In u Futuru, a nostra Cumpagnia Continuerà à Investisce in R & D è Cuntribuisce à Clienti è Società.

    22

    Fundata in u 2016, Sunshine Technologies hè una impresa naziunale di alta tecnulugia spezializata in ricerca tecnica, sviluppu di produttu, produzzione, vendite è furnisce supportu tecnicu cunnessu è soluzioni d'applicazione per i sensori infrarossi MEMS. Sunshine Technologies hè diventata micca solu a prima impresa naziunale à ammaestrà a tecnulugia di chip core di sensori infrarossi intelligenti in termopile, ma dinò a prima impresa naziunale chì hà stabilitu una catena di fornitura di sustegnu per a fabricazione di prudutti. I so sensori infrarossi intelligenti termopile anu ruttu cù successu u monopoliu di i prudutti stranieri. U sensore infrarossu di alta precisione di a cumpagnia hà una precisione di misurazione di a temperatura di 0,05 ℃. (A precisione di misurazione di a temperatura medica hè di solitu necessaria solu ± 0,2 ℃). Adopra brevetti indipendenti è tecnulugia di sviluppu, è a precisione di rilevazione di a temperatura ambientale di u sensore hè più di 15 volte superiore à i prudutti stranieri simili (a precisione aumenta da 3% o 5% à 0,2%). Inoltre, i sensori infrarossi di alta precisione di u Sunshine adopranu un cuncepimentu di struttura più efficiente, L'efficienza di cunversione fisica luce-termica-elettrica hè un ordine di magnitudine superiore à quellu di prudutti simili à l'esternu. In listessu tempu, i sensori à infrarossi termopile di alta precisione di u Sunshine sò prudutti sviluppati esclusivamente, è i miglioramenti tecnichi currispondenti sò stati fatti in imballaggi per soddisfà e megliu esigenze di fabricazione di i clienti.

    Durante a pandemia COVID-19 in 2020, Sunshine Technologies hà garantitu attivamente a fornitura di sensori infrarossi per termometri di fronte in tuttu u paese, in particulare a priorità di l'approvvigionamentu di sensori per e zone epidemiche principali in Hubei è l'ordine di attribuzione di u guvernu u numeru di sensori di termometru di fronte attribuiti anu superatu 2 milioni. U Sunshine hà ricevutu premii è ringraziamenti da u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione di a Republica Populare Cinese, da a Sede Pruvinciale di Hubei per a Prevenzione è u Cuntrollu di u Novu Coronavirus Pneumonia Epidemica, è a Cummissione di Tecnulugia Economica è Informatica di Shanghai. I sensori termometri à infrarossi di alta precisione CMOS-MEMS di Sunshine Technologies ponu ghjucà un rolu maiò in a prutezzione di u materiale durante l'epidemia. Hè inseparabile da a misura di alta precisione, bona affidabilità è cunsistenza di i so prudutti, è e tecnulugie sopra. L'indice hè precisamente u requisitu tecnicu chjave è u scopu perseguitu da i sensori infrarossi in l'industria. Sunshine Technologies hà infine guadagnatu a ricunniscenza da i clienti è u mercatu per mezu di a so propria innovazione cuntinua di e tecnulugie chjave.

    Sunshine Technologies piglierà u sviluppu di u "Core Cinese Infrarosu Termopile" cum'è a so missione, è si sforzerà di diventà un fornitore di primura naziunale è mundiale di MEMS Thermopile Infrared Sensors, è diventerà un capimachja glubale in l'industria di i sensori à infrarossi termopile MEMS. una vita intelligente è megliu per mezu di a rilevazione infrarossa.


    Tempu di posta: Dic-01-2020