• Chinese
  • Chinese Sunshine Technologies firma un MoU cù JonDeTech in quantu à u sviluppu di l'applicazione mobile per l'imaghjini termali

    In dicembre 2022, a cumpagnia di sensori basata in Cina Shanghai Sunshine Technologies Co. hà firmatu una dichjarazione d'intenzione, un chjamatu Memorandum of Understanding, cù JonDeTech per u sviluppu cumunamentu di un prototipu per una applicazione chì quandu si usa un sensoru IR inseme cù u Pittore Termale. L'applicazione / l'algoritmu è l'altri sensori in u Smartphone serà pussibule "pittura" una stampa d'alta risoluzione cù u telefunu è uttene una maghjina termale, ancu s'ellu solu utilizendu un sensoru di termopila di pixel à pocu costu.

    U prototipu destinatu, inseme cù un sensoru IR integratu in u telefuninu, puderà visualizà una maghjina termale utilizendu a soluzione di sensori patentati di JonDeTech.Se questu hè successu, novi spazii d'usu è appiicazioni diventeranu pussibuli induve un sensoru IR simplice è economicu pò mostrà l'imaghjini termali d'alta risoluzione in u telefuninu.U prototipu serà principalmente utilizatu per a ricerca di u mercatu per chjarificà e pussibilità di cummercializà sta applicazione.

    Questa cuuperazione implica u nostru sensoru di termopila infrared integratu, à dì STP10DB51G2.L'STP10DB51G2 chì comprende un novu chip di sensore di termopila compatibile CMOS presenta dimensioni ridotte, alta affidabilità è bona sensibilità.Un sensoru di temperatura digitale d'alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.

    JonDeTech hè un fornitore di tecnulugia di sensori.A cumpagnia cummercializa una cartera di elementi di sensori IR basati nantu à nanotecnologia proprietaria è MEMS di siliciu.In dicembre 2020, JonDeTech hà annunziatu ch'ellu avia ricevutu un brevettu per una applicazione chì pò leghje a radiazione infrarossa per dipinge l'imaghjini termali cù un smartphone utilizendu un sensor IR più simplice.


    Tempu di Postu: 05-Jan-2023