• Cinese
  • Sensore Termopile Infrarossu per Misurazione di Temperatura Senza Contattu STP9CF55

    U sensore STP9CF55 termopile infrared (IR) per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile
    avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u
    cuncepimentu anti-elettromagneticu di interferenza, STP9CF55 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.


    Dettaglio di u Produttu

    Tags produttu

    Descrizione generale

    U sensore termopile infrarossu STP9CF55 per a misurazione di a temperatura senza cuntacet hè un sensore termopile avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u
    cuncepimentu anti-elettromagneticu di interferenza, STP9CF55 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione. 

    U STP9CF55 chì comprende un novu chip CMOS sensor di termopile compatibile CMOS presenta una bona sensibilità, picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è alta riproducibilità è affidabilità. Una alta precisione u chip di riferenza termistoru hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.

    I sensori termopile ad alta sensibilità Sunshine sò dispunibili in TO-46, TO-5 è alloghji compacti SMD. Varianu secondu a dimensione di l'area di i sensori è u tippu d'alloghju. Cù a gamma di sensori apposta cuncepiti. Sunshine furnisce suluzioni per a termometria (custruzzione isotermica), misurazione senza cuntattu (lente integrata) o Monitoring di Gas (duie finestre à banda stretta, uscita à doppiu canale). U nostru cuncettu unicu di sensore termale ISO distingue significativamente a famiglia di termopile Sunshine aduprendu una custruzzione brevettata per furnisce prestazioni migliorate è precisione di misurazione in cundizioni di scossa termica.

    Stress sopra i valori massimi assoluti ponu causà danni à u dispositivu. Ùn espone micca u rilevatore à detergenti aggressivi cum'è Freon, Trichloroetilene, ecc. E finestre ponu esse pulite cù alcolu è tampone di cotone. A saldatura manuale è a saldatura à onde pò esse applicata à una temperatura massima di 260 ° C per un tempu di permanenza inferiore a 10 s. Evite l'esposizione à u calore in cima è a finestra di u rivelatore. A saldatura Reflow ùn hè micca raccomandata.

    Caratteristiche è Benefici

    Alta reattività, High Signal-Noise ratio

    Dimensione chjuca, alta affidabilità, custodia metallica a 4 pin TO-46

    Range di Temperatura Operativa: -40 ℃ à + 125 ℃

    Interferenza antielettromagnetica

    Applicazioni

    Misurazione di a temperatura senza cuntattu

    Pirometru, Termometru

    Caratteristiche Elettriche (TA = + 25 ℃, a menu chì altrimenti indicatu.)

    1

    Configurazioni Pin & Schemi di Pacchettu

    2

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu