U sensoru di gas Non Dispersive InfraRed (NDIR) hè un tipu di dispositivo di rilevazione di gas chì si basa nantu à e diverse molécule di gas caratteristiche di l'assorbimentu selettivu per u spettru infrarossu vicinu, utilizendu a relazione trà a cuncentrazione di gas è l'intensità di assorbimentu (Legge Lambert-Beer) per identificà cumpunenti di gas. e cuncentrazioni.In cunfrontu cù altri tipi di sensori di gas, cum'è u tipu elettrochimicu, u tipu di combustione catalitica è u tipu di semiconductor, i sensori di gas infrared non-dispersive (NDIR) anu i vantaghji di una larga applicazione, longa vita di serviziu, alta sensibilità, bona stabilità, costu-efficace, costu di mantenimentu bassu, analisi in linea è cusì.Hè stata largamente utilizata in l'analisi di gas, a prutezzione di l'ambiente, l'alarma di fuga, a sicurezza industriale, a medicina è a salute, a produzzione agricula è altri campi.
1. Anti-avvelenamentu, senza depositu di carbone.Quandu u sensoru CAT misura certi gasi, hè faciule di deposità carbone per via di una combustione insufficiente, chì porta à a diminuzione di a sensibilità di misura.A fonte di luce IR è u sensoru sò prutetti da vetru o filtru, è ùn anu micca cuntattu cù u gasu, perchè ùn ci sarà micca combustione.
2. L'ossigenu ùn hè micca necessariu.NDIR hè un sensoru otticu è ùn hà micca bisognu di l'ossigenu.
3. A cuncentrazione di misurazione pò ghjunghje à 100% v / v. Perchè e caratteristiche di u segnu di u sensoru NDIR sò: quandu ùn ci hè micca gasu per esse misuratu, l'intensità di u signale hè u più grande, è più altu hè a cuncentrazione, u più chjucu u signale.Dunque, a misurazione di alta concentrazione hè più faciule ch'è a misura di cuncentrazione bassa.
4. Eccellente stabilità à longu andà è costu di mantenimentu bassu.A stabilità di u sensoru NDIR dipende da a fonte di luce.Sempre chì a fonte di luce hè sceltu, è pò esse usata 2 anni senza calibrazione
5. Wide range di temperatura.NDIR pò esse usatu in a gamma di -40 ℃ à 85 ℃