• Cinese
  • Sensore IR analogicu

    • Infrared Thermopile Sensor for Contactless Temperature Measurement STP9CF55

      Sensore Termopile Infrarossu per Misurazione di Temperatura Senza Contattu STP9CF55

      U sensore STP9CF55 termopile infrared (IR) per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile
      avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u
      cuncepimentu anti-elettromagneticu di interferenza, STP9CF55 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
    • High Precision Infrared Thermopile Sensor for Non-contact Temperature Measurement STP9CF55H

      Sensore Termopile Infrarossu di Alta Precisione per Misurazione di Temperatura Senza Contattu STP9CF55H

      U sensore STP9CF55H termopile à infraru (IR) per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore IR termopile chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Cù a caratteristica di risposta rapida, dimensione compatta è alta affidabilità, è ci hè un chip di termistore di alta precisione incrustatu in a cunchiglia di u pacchettu, chì pò cumpensà a temperatura ambientale è ùn ci hè bisognu di calibrà NTC. Grazie à u cuncepimentu di interferenze anti-elettromagnetiche, u sensore hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione è ampiamente adupratu in misurazione di a temperatura corporea senza cuntattu.
    • IR Thermopile Sensor for Body Temperature Detection Contactless STP9CF55C

      Sensore di Termopile IR per Rilevazione di Temperatura di u Corpu Contactless STP9CF55C

      U sensore STP9CF55C termopile infrared (IR) per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile
      avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u
      cuncepimentu di interferenza antielettromagnetica, STP9CF55C hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
    • Non-contact Thermopile IR Sensor for Temperature Monitoring STP9CF59

      Sensore IR termopile senza cuntattu per u Monitoru di a Temperatura STP9CF59

      U sensore infrarossu termopile STP9CF59 per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile
      avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u
      cuncepimentu di interferenza antielettromagnetica, STP9CF59 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
    • Contactless High Accuracy Thermopile Infrared Sensor for Temperature Measurement STP9CF59H

      Sensore Infrarossu Termopile Senza Precisione Senza Contattu per Misurazione di a Temperatura STP9CF59H

      U sensore infrarossu termopile STP9CF59H per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile
      avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u
      cuncepimentu anti-elettromagneticu di interferenza, STP9CF59H hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
    • Body Temperature Contactless Detection Infrared Thermopile Sensor STP9CF59L0

      Sensore di Termopile Infrarossu di Rilevazione Senza Temperatura di u Corpu STP9CF59L0

      U sensore termopile STP9CF59L0 per misurazione di temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u cuncepimentu di interferenze antielettromagnetiche, STP9CF59L0 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
      U STP9CF59L0 chì comprende un chip di sensore termopile compatibile CMOS di novu tippu presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.
    • Digital Body Temperature Measuring Non-contact Infrared Thermopile Sensor STP10DF55

      Misurazione di a Temperatura Digitale di u Corpu Sensore di Termopile Infrarossu Senza Contattu STP10DF55

      U sensore termopile STP10DF55 per misurazione di temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile avendu una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u cuncepimentu di interferenze antielettromagnetiche, STP10DF55 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
      U STP10DF55 chì cuntene un chip di sensore termopile compatibile CMOS di novu tippu presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.
    • Infrared Thermometer for Contactless Temperature Screening Thermopile Sensor STP10DF55C

      Termometru Infrared per Sensore di Termopile di Prubligazione di Temperatura Senza Contattu STP10DF55C

      U sensore termopile infrarossu STP10DF55C per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u cuncepimentu di interferenze antielettromagnetiche, STP10DF55C hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
      U STP10DF55C chì cuntene un novu chip CMOS di termopile compatibile CMOS presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.
    • Surface Mounted IR Sensor for Contactless Body Temperature Detection STP10DF55C-AD

      Sensore IR Montatu in Superficie per a Rilevazione di Temperatura di u Corpu Senza Contattu STP10DF55C-AD

      U STP10DF55C-AD chì include un novu chip chip sensor di termopile compatibile CMOS presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un pacchettu TO-Can di montaggio superficiale hè aduttatu per STP10DF55C-AD, chì face u sensore compatibile cù a tecnulugia di montaggio superficiale. Inoltre, a marca in u fondu di STP10DF55C-AD assicura a precisione di assemblea di u sensore IR. Stu cuncepimentu speciale migliora a ripetibilità per u percorsu otticu IR. Cusì, una bona precisione di temperatura senza cuntattu hè garantita da STP10DF55C-AD.
    • Temperature Sensor Thermopile IR Detector Contactless Human Body Monitoring STP11DF55

      Sensore di Temperatura Rilevatore IR in Termopile Monitoru di u Corpu Umanu Senza Cuntattu STP11DF55

      U sensore termopile infrarossu STP11DF55 per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa incidente (IR). Grazie à u cuncepimentu di interferenza anti-elettromagnetica, STP11DF55 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
      U STP11DF55 chì cuntene un novu chip chip sensor di termopile compatibile CMOS presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.
    • Infrared Human Temperature Detection Non-contact Measuring Thermopile IR Sensor STP11DF55C

      Rilevazione Infrarossa di Temperatura Umana Misurazione Senza Contattu Termopile IR Sensor STP11DF55C

      U sensore termopile STP11DF55C per misurazione di temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa (IR) incidente. Grazie à u cuncepimentu di interferenze antielettromagnetiche, STP11DF55C hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione.
      U STP11DF55C chì comprende un novu chip CMOS di termopile compatibile CMOS presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di sensibilità à a temperatura è una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.
    • Contactless Temperature Detection Thermopile IR Sensor with Optical Lens STP9C9L3

      Sensore IR Termopile di Rilevazione di Temperatura Senza Contattu cù Lente Ottica STP9C9L3

      U sensore termopile infrarossu STP9C9L3 per a misurazione di a temperatura senza cuntattu hè un sensore termopile chì hà una tensione di segnale di uscita direttamente proporzionale à a potenza di radiazione infrarossa incidente (IR). Grazie à u cuncepimentu di interferenza anti-elettromagnetica, STP9C9L3 hè robustu per tutti i generi di ambienti di applicazione. A lente ottica integrata di a finestra di u sensore migliora u rapportu DS di u sensore à 8: 1 attraversu u cuncepimentu d'ottimisazione ottica. U STP9C9L3 chì include un novu chip CMOS di termopile compatibile di tippu CMOS presenta una bona sensibilità, un picculu coefficiente di temperatura di sensibilità oltre à una alta riproducibilità è affidabilità. Un chip di riferenza di termistor di alta precisione hè ancu integratu per a compensazione di a temperatura ambientale.
    12 Next> >> Pagina 1/2